Czas realizacji zamówienia
  1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba, że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Czas i koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. 
  3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
  • Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
  • Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
  1. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba, że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  1. Terminy realizacji (wysyłki)  zamówień są częściowo powiązane z dostępnością produktu. Terminy są podane przy każdym produkcie nad ceną jak i w koszyku, po dodaniu produktów oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia. 
  • Zamówienia, w których są produkty o rożnych datach wysyłki (np 48h i 10 dni) będą realizowane wg. produktu o najdłuższym terminie realizacji (np. 10 dni).
  • Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi: termin realizacji zamówienia to czas podany na stronie produktu, plus czas dostarczenia przez firmę kurierską (najczęściej 1-2 dni)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl